Status visum Iran en enkele foto's - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Tjitte Zuur - WaarBenJij.nu Status visum Iran en enkele foto's - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Tjitte Zuur - WaarBenJij.nu

Status visum Iran en enkele foto's

Door: Tjitte

Blijf op de hoogte en volg Tjitte

06 Maart 2009 | Turkije, Istanbul

Hierbij even een korte update van de status van mijn visum voor Iran.

Na een paar mooie dagen in Cappadocia en Selcuk (Efeze) vanmorgen terug gekomen in Istanbul.
Cappadocia met zijn grotwoningen en onderaardse steden was erg apart om te zien. Na een nachtelijke busreis naar Selcuk (80 km onder Izmir) leek het wel of het in een nacht voorjaar/zomer was geworden. Het was zowat 20 C. Heerlijk om lekker op slippers en in een T-shirtje rond te lopen.

Zoals gezegd vanochtend dus terug gekomen in Istanbul. Na m'n tas in het hostel te hebben gedropt direct maar naar het Iraanse consulaat gegaan. EN MIJN VISUM WAS ER!
Morgen met de bus (24 uur, ai) richting de Iraanse grens. Daar ga ik proberen een fatsoenlijkee nacht te maken om dan de volgende dag (maandag) de grens over te steken richting Tabriz / Teheran.

Ik houd jullie op de hoogte!

• 06 Maart 2009 - 12:22

Tjitte:

Hee!

Goed om te horen dat je weer verder kunt!

groeten vanuit GU centraal waar half gu brak zit na een zusterbezoek met USRA:P

groeten,

Koen

• 06 Maart 2009 - 12:34

Geja:

Hey,

Super dat je visum er is en je weer verder kan reizen.
    Succes met de busrit!

Groeten Geja (beetje brakjes...)

• 06 Maart 2009 - 14:39

Michiel:

Gaaf! Ik ben er benieuwd hoe je Iran gaat vinden. Ik geloof dat ik niemand ken die daar ooit is geweest.

Groetjes Michiel

• 06 Maart 2009 - 14:45

Maris:

Fijn dat je weer verder kunt en heel veel sterkte in de bus. Wat een tijd.....24 uur Groetjes Maris

• 06 Maart 2009 - 16:03

Naz:

Hey Tjitte congratulations!:)
    I am really so glad that finally you got your visa!
    So have a nice trip!:)

NaZ!

• 07 Maart 2009 - 05:50

Eusje:

he tjitte,

Succes daar en pas maar goed op jezelf!!

leuk om stukjes te lezen over je reis!!

liefs eus

• 07 Maart 2009 - 17:18

Hoeks:

Bonzo je bent goed bezig kerel!!

Oudoeweej Hoeks

• 08 Maart 2009 - 11:06

Boswachter:

Kerel,

mooi dat je verder kunt! niet al te veel aandacht geven aan die rare mannen met baarden die achter op een auto zitten met een raketwerper.. :P

we zijn benieuwd hier naar je foto's!

Tessa & evert

• 08 Maart 2009 - 18:28

Daan:

He Tjitte,

Mooi dat je visum voor Iran er is kerel!
    Heel veel plezier daar, ben erg benieuwd naar je belevenissen daar, zal wel wat anders zijn dan Europa.

Groeten Daan

• 09 Maart 2009 - 13:38

Jolien:

Hey Tjitte,

Ben je al uitgebrakt van je lange busreis? Was ff verbaast dat ik je vrijdag aan de telefoon had, maar zeker goed om te horen dat het goed gaat!
    Doe je wel ff voorzichtig daar, geem lompe mac acties.. haha

Groetjes Jolien

• 10 Maart 2009 - 09:08

Eva:

Whoehoeh!! Bonzo in Iran! super gaaf! daar moet je wel even een mooi verhaal over schrijven hoor! is vast wat anders dan Ierland:)

veel plezier

x Eva

• 10 Maart 2009 - 17:42

Adri Van Der Veen:

hoi tjitte,

Van je moeder kreeg ik je site door en zodoende een berichtje van ons uit marum.
    Als het goed is ben je nu dus in Iran.
    Het moet een geweldige belevenis zijn, om al de landen te bezoeken, die ik alleen ken van het journaal.
    We wensen je een goed verblijf daar.
    en nog gefeliciteerd met de verjaardag van gerdie.
    Groeten van ons alle 5,
    Adri.