Daar ga je! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Tjitte Zuur - WaarBenJij.nu Daar ga je! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Tjitte Zuur - WaarBenJij.nu

Daar ga je!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tjitte

03 Februari 2009 | Duitsland, Berlijn

Eindelijk is het dan zover. Na er lang over te hebben gesproken ben ik vandaag dan toch echt vertrokken om de daad bij het woord te voegen.

De eerste halte is Berlijn. Van hieruit zal ik afzakken via Tsjechie, Oostenrijk, Slowakije, Hongarije, Servie, Bulgarije om via Turkije Europa te verlaten.
De reis gaat verder via Iran, waarschijnlijk per vliegtuig over Pakistan naar India, Nepal, Bangladesh, Thailand, Cambodja, Laos, Vietnam om uiteindelijk na ongeveer 6 maanden te eindigen in Indonesie.
Dit is het plan. Of het daadwerkelijk gaat lukken is een ander verhaal. Sommigen verklaren me voor gek maar ik heb er vertrouwen in...

Middels deze site zal ik proberen jullie wekelijks op de hoogte te houden van mijn vorderingen.

Vanuit een koud Berlijn,

Groeten,
Tjitte

  • 03 Februari 2009 - 18:16

    Niels:

    Hej Zuur,
    Prachtig avontuur heb je voor de deur staan! heel veel plezier en succes.
    geniet ervan!

  • 03 Februari 2009 - 18:19

    Geja:

    Hey Tjitte,
    Ben de 1e! Zo dus eindelijk op pad en nu al aanbeland in het prachtige Berlijn, toevallig in een klein familiehotel? Haha.
    Je bent nogal wat van plan, ben benieuwd waar je allemaal terecht gaat komen, ligt Mongolië evt. ook nog op de route in het geval dat?
    Heel veel plezier en succes tijdens de trip.
    x Geja

  • 03 Februari 2009 - 18:23

    Gerdie:

    Wauw!
    Ben trots op je broer.
    Het gaat je wel lukken..

    liefs..

  • 03 Februari 2009 - 18:26

    Gerdie:

    He trouwens..
    Die jonge op wie z'n kamer ik woon zit ook in Cambodja.. dus wie weet..

    x

  • 03 Februari 2009 - 18:51

    Gertjan:

    Hey Zuur,

    Goeie foto! Werd wel s tijd dat je de daad bij t woord voegd ;) haha...

    Maar goed, ik ga dr vanuit dat je gewoon die 6 maanden volmaakt. Dat geeft mij de tijd om centen te sparen en een paar weken met je mee te reizen!

    Heel veel plezier kerel, maar dat had ik al gezegd!


  • 03 Februari 2009 - 18:57

    Bennie:

    Hey Tjitte,

    Ik wist helemaal niet dat jij ging reizen. Mooi man. Goeie plannen ook. Ik ga je zeker volgen.

    Veel plezier en geniet ervan.

    Van Bennie

  • 03 Februari 2009 - 19:11

    Steven:

    Ha die Zuur,

    Een goeie reis en maak der een mooie tijd van.. Ik zal je volgen.

  • 03 Februari 2009 - 20:00

    Bryan:

    Tjitte, heel veel succes! Ik hou de site in de gaten voor alle belevenissen.

  • 03 Februari 2009 - 20:43

    Jolien:

    Hey Tjitte

    Heb je nog naar mijn huis gezwaaid vanuit de trein naar Leer? haha...
    Heel veel succes en plezier en gedraag je een beetje hé!!! dus geen mac flurry's met koude caramelsaus bijvoorbeeld.

    Groetjes Jolien

  • 04 Februari 2009 - 05:58

    Reinier:

    Geniet ervan, maak er een leuke trip van en een onvergetelijk avontuur.
    Maak niet teveel foto;s in Iran, houden ze denk ik niet zo van.

    houdoe

  • 04 Februari 2009 - 06:15

    Niels Buiter:

    Hey Zuur,

    Veel plezier met deze wereldreis. Kom gezond weer terug, we hebben namelijk wel weer een keeper nodig bij het vierde!

    Succes!

    Groet,

    Niels Buiter

  • 04 Februari 2009 - 06:43

    Eusje:

    He Tjitte,

    Ik hou je in de gaten! ;)!!! Zuur veel plezier en succes met alles wat je tijdens je reis tegenkomt. Ik had je graag nog iets meegegeven.. Maar dat bewaar ik dan wel voor wanener je terug bent over een half jaar.

    Ik heb ook vertrouwen in jou en ik vraag mij inderdaad ook af net als geja, kennen we het hotel in Berlin???

    Liefs eusje
    volgend jaar Bali hihihi...:)

  • 04 Februari 2009 - 06:48

    Joost:

    Tjitte

    plezier! En we blijven je in de gate houden.

    Joost

  • 04 Februari 2009 - 07:07

    Monique HAS:

    Tjitte,

    Je bent dus daadwerkelijk gisteren in de trein gestapt. Maak er een hele mooie trip van! Goede reis.

    Monique

  • 04 Februari 2009 - 08:08

    Daan:

    He Tjitte,

    Goeie reis kerel!
    Ben erg benieuwd wat je allemaal gaat meemaken op je tour.

    Groeten

    Daan

  • 04 Februari 2009 - 08:21

    Jakob:

    he zuur! ik kijk er erg naar uit om die verhalen van jou te lezen. veel succes en plezier,

    groeten jakob

  • 04 Februari 2009 - 09:04

    Boswachter:

    Hee zuur!

    Als je wat voor me wilt doen.. typ van die prachtige verhalen zoals je die ook kunt vertellen!!

    Veel plezier en maak er wat van he!

  • 04 Februari 2009 - 09:59

    Hillie Veen@hotmail.:

    Hoi Tjitte,
    Vanuit een koud en nat Nederland hier dan mijn neerste mail. Ik hoorde van Simon dat je al in Berlijn bent. Succes met de reis en neem op tijd rust voor een bakkie of iets dergelijks.
    Groetjes Hillie

  • 04 Februari 2009 - 10:11

    Thomas:

    Hopend op mooie verhalen en slechte moppen:P

    succes!

  • 04 Februari 2009 - 12:17

    Danute:

    Hi Tjitte,
    Good luck! Best greatings from me.I'll wait your messages.

  • 04 Februari 2009 - 12:18

    Lenders:

    Hey Tjitte!

    Wat heb je toch een brilliante foto ;)
    Ik neem aan dat je heel veel foto's gaat maken dan kan ik vast een vakantieland uitzoeken..
    Heel veel plezier en ga voor je doel ;)

    Groetjes Marieke

  • 04 Februari 2009 - 12:25

    Jeannette Middel:

    Hoi Tjitte,
    Wat een fantastisch plan. Ik zat natuurlijk wel gelijk te denken wie gaat mijn tuin nu doen.
    Tjitte,Ik wens je een fantastische reis toe. Ik vind het erg leuk dat je ons op de hoogte houdt. Groet jeannette

  • 04 Februari 2009 - 12:29

    Bram Rulkens:

    He Tjitte,

    Veel plezier en succes met je reis. Ben heel benieuwd wat je allemaal mee gaat maken de komende maanden.

    Groet Bram

  • 04 Februari 2009 - 13:37

    Simon En Liesbeth:

    E zuur dus goed in Berlijn aangekomen, nou mooi dat het eindelijk gaat beginnen veel plezier en we horen van je.

    Groet Simon en Lies

  • 04 Februari 2009 - 15:18

    Michiel:

    Nou zuur ik verklaar je verre van gek. Wat ik verklaar is dat ik met enige jaloezie je verhalen zal lezen;)

    Groetjes Michiel

  • 04 Februari 2009 - 16:07

    Ward:

    Hey Tjitte,

    Geniet ervan, maar dat zal wel gaan lukken ;)

  • 04 Februari 2009 - 18:33

    Fleur En Andrea :

    Hey Tjitte,
    Super! Ik zal proberen je verhalen vanaf de andere kant van de wereld in de gaten te houden. Veel plezier!!
    Fleur

  • 04 Februari 2009 - 18:41

    Rob:

    Hey Tjitte,

    Succes kerel en geniet ervan!!!

  • 04 Februari 2009 - 19:08

    Nien:

    He Bonzo!

    Wauw, eindelijk ben je dan vertrokken! Echt gaaf. Heel veel plezier!

    xx Nien

  • 04 Februari 2009 - 21:28

    Ron Van Diesen:

    Joo Tjitte,

    Je hebt wel gelijk een grote reis uitgestippeld! Hoe neem je al die 12 Lonely planets eigenlijk mee;)haha

    Succes en veel plezier, K ga over een maand ook voor 3 weken na thailand ma neem aan dat je dan nog niet in de buurt bent..

    Mzls ron

  • 05 Februari 2009 - 12:16

    Erik :

    Kerel,

    Het ga je goed!

    Wanneer je in de regio Vietnam en Bali zit heb ik wel een paar adressen van kindertehuizen van Colour4kids waar je misschien langs kunt gaan. Een aanrader is in ieder geval het plaatsje Hoian in Midden Vietnam.

    We blijven je volgen!

    Groet,

    Marja, Erik, Guido, Manon en Sharon uut Harskamp

  • 05 Februari 2009 - 16:33

    Riemke En Berend:

    Hoi Tjitte,

    Van uit Nuis een hele fijne reis toegewenst!
    Geniet er maar van en laat geregeld wat van je horen.
    We blijven je volgen!

  • 07 Februari 2009 - 13:32

    Hoeks:

    Ha Bonzo,

    Heel veel succes met de reis rond de wereld in 180 dagen.

    Ik zie je sterke verhalen wel op deze site verschijnen.

    Oudoeweej,

    Hoeks

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Tjitte

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 49827

Voorgaande reizen:

16 December 2014 - 29 Januari 2015

Cairo - Addis Abeba

01 Januari 2012 - 02 Maart 2012

Afrika

03 Februari 2009 - 01 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: